AMSTERDAM

Mellan Amsterdam och Sverige är det många mil.

Sitta, inte ligga

leave a comment »

Nu har jag kommit på varför jag inte bloggat på evigheter. Det har blivit en vana att ta med mig laptopen i sängen. Självklart har jag insett att jag inte gärna skriver när jag ligger i ett hav av täcken och kuddar, det enda jag gör är läser, kollar och lyssnar. Så jag kanske har lärt mig och tagit del av en massa grejor men jag har inte varit direkt produktiv själv.

Så det kanske är så att sängläge är kontraproduktivt och bör undvikas om resultat vill uppnås?

Konstigt att något som känns så bra inte skulle vara bra……

Written by magnus

August 2, 2008 at 6:48 pm

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

