AMSTERDAM

Mellan Amsterdam och Sverige är det många mil.

Det känns som att det är dags – igen.

with one comment

Det är lite som att bli kissnödig på stan, jag måste, bara måste hålla mig. Fast egentligen skulle jag bara vilja kissa där, mot en vägg eller ett träd, och inte behöva oroa mig över om det är social accepterat, kanske leder till att jag blir utskälld, att det inte finns någonstans att tvätta händerna, att alla ska glo på mig. You get the picture.

Lite så är det med jobb för mig. Jag vill inte vara här längre. Nu har jag jobbat här i 1 år och har insett att det antagligen inte blir bättre/roligare/mer intressant, att Trollet aldrig kommer att bli mentalt frisk, att Barbie – min närmaste chef som faktiskt heter Cindy men beter sig som en Barbie, inte heller kommer att bli roligare.

Men då känns det som att jag måste tänka på saker som att hur ska jag betala hyran, var ska jag jobba sen, vad vill jag göra, pensionshål bla bla bla. Jag hatar ansvarskänslor.

Tror att jag väntar ett par veckor sa säger jag upp mig sen, då är det åtminstone ok väder att vara arbetslös.

Written by magnus

March 31, 2008 at 2:28 pm

Posted in Uncategorized

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. pissa på en buss får jag ingen lust att göra, jag får mer lust att fisa för det är det roligaste stället man kan göra det på. ja, förutom i tystnaden mitt i en film på bio. testat?

    loathing

    April 1, 2008 at 8:47 pm


Leave a Reply

