AMSTERDAM

Mellan Amsterdam och Sverige är det många mil.

Jihad as-sayf mot Geert Wilders frisör? – I’m in!

with 5 comments

Den som inte läst eller hört talas om Geert Wilders de senaste dagarna har missat att de alltid så närvarande ‘terroristerna’ typ har utfärdat krig mot Holland. Han har gjort en film som är hans egen tolkning av islam och Koranen. Nu har jag själv inte sett ‘Fitna’ ännu men om det är Herr Wilders som står bakom kan jag inte tänka mig att den är särskilt nyanserad. Så nu är det om inte Code Red så åtminstone Yellow för de Holländska terroriststyrkorna.

Men om det finns någon som borde utsättas för heligt krig så är det Geerts frisör, som antagligen är han själv eller hans Ungersk (ett noga påpekat faktum Wilders alla egna uttalanden) fruga. Man vet ju hur de är där i de gamla Öststaterna med vätesuperoxid, Polsk bena kanske ska heta Ungersk bena efter Geerst fru.

Döm för er själva: geert_wilders.jpg

Det är ju inte ok.

UPPDATERING:

ranelid.jpeg

Kan inte annat än hålla med Rexxie i kommentarerna. Det finns vissa likheter mellan Wilders och Ranlid……..

Written by magnus

March 28, 2008 at 1:57 pm

Posted in Uncategorized

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det ser ut som det går att lyfta av, och att det riktiga håret finns under.

    Matildas fikarum

    March 29, 2008 at 1:39 pm

  2. Hahaha .. men han kanske tycker likadant om min frisyr ..-)

    Jag har en kund i affären som har hämtat allt hår från nacken och sprejat fast det med superlim, tror jag.

    Elisabet

    March 30, 2008 at 8:44 pm

  3. Är inte han väldigt lik Björn Ranelid?

    Rexxie

    March 30, 2008 at 9:57 pm

  4. Ja! Han påm,inner om B Ranelid. Ser ut som en stylad peruk!

    Eva

    March 31, 2008 at 2:28 pm

  5. Matilda: Lite som en äggvärmare eller vad man kallar dem.
    Eisabet: Jag har svårt att tro att någon, forutom jag, skulle ha någons som helst anmärkning på ditt hår:)
    Rexxie: tack for tipset….
    Eva: Aaah, det är det han har på huvudet.

    magnus

    March 31, 2008 at 3:11 pm


Leave a Reply

