AMSTERDAM

Mellan Amsterdam och Sverige är det många mil.

Latast i stan

with 7 comments

Ok, jag erkänner.

Jag har inte varit utanför dörren idag. Inte en enda gång har jag tryckt ner dörrkryckan och gjort något vettigt.

Men jag har tänkt på det. Räknas det?

Nu ska jag på påskmiddag till R&N.

De bor typ helt långt borta så då tar jag igen att jag suttit på min lata röv hela dan.

(Hoppas att R inte läser detta, han gillar inte att man säger att han bor långt bort….Förortsstress – ni vet.)

Written by magnus

March 22, 2008 at 4:08 pm

Posted in Uncategorized

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frukta icke, ty du är i gott sällskap. Jag har inte varit ute på TRE dagar. Men i morgon ska jag baxa ut min lata häck.

    Matildas fikarum

    March 23, 2008 at 8:56 am

  2. Matilda: TRE dagar, det har nog aldrig hänt mig.När jag hör det så känns det nästan som att jag är nån form av Friskis&Svettis-ledare.

    Berätta hur det gick, blev det en chockartad upplevelse att gå ut?

    magnus

    March 23, 2008 at 10:21 am

  3. alltså, jag ska inte gå utanför dörren idag! fan va skönt, sitta inne en hel dag och inte ta del av nånting, sånt behövs också nångång ibland..jag är mörbultad och sjuk och bakis så nu fåre fan va nog. hoppas middan var god.

    loathing

    March 23, 2008 at 11:00 am

  4. ..jag mår så där äckligt bra när jag “orkar” att_ ha _inte_göra _någoting_ dag. Då mannen och ungarna är borta och jag slipper vara vuxen och en förebild för mina barn. Då äter jag pocorn till frukost, hyr mängder av filmer jag gillar, och går i pyamas till kvällen och äter lite frukt till middag..OCH går absolut inte UT…!! Fast en-2 dag räcker. Sen är jag rätt less:-):-). Du, jag har också köpt träningkort till ett gym nu..hur går det för dig???:-):-):-)

    Sofia

    March 23, 2008 at 11:07 am

  5. ..loathing..tänk att vi skrev nästan samtidigt…:-)

    Sofia

    March 23, 2008 at 11:09 am

  6. Visst är det bra när man blir bortbjuden för då måste man gå ut! Och här är ett sånt vackert vinterväder så det är svårt att hålla sig inne. Behöver lite D vitaminkickar efter vintern som varit.

    Eva

    March 24, 2008 at 9:43 am

  7. När jag väl kom ut idag så var det alldeles underbart! Det är bara bra att jobba upp längtan ibland.

    Matildas fikarum

    March 24, 2008 at 9:54 am


Leave a Reply

