AMSTERDAM

Mellan Amsterdam och Sverige är det många mil.

Söndag

leave a comment »

Det är eftermiddag och jag har inte gjort ett skit. Tvättat, påbörjat att rensa upp lite av Polackens grejor som ligger överallt. Det känns som att till och med katten, som jag misstänker är uppstoppad, är mer aktiv än jag idag.

Kanske jag ska ta mig ut. I regnet.

Det är såna här dagar jag önskar att jag rökte jazzcigg. Det måste vara perfekt att bara ligga på soffan och vara utslagen i nån konstig Mary-Jane tankevärld.

Nu är det bara hungern som pressar på min beslutsångest.

regnamsterdam.jpg

Written by magnus

March 16, 2008 at 1:17 pm

Posted in Amsterdam

Leave a Reply

