AMSTERDAM

Mellan Amsterdam och Sverige är det många mil.

Kändis

with 11 comments

Nu när jag har upptäckt att typ hela släkten läser min blogg, givetvis utan att säga ett knyst här, så undrar jag om det finns andra jag känner som läser.

Om det är så att du känner mig sen tidigare och kommer förbi, säg det då.

Känns lite som att ha fönstertittare när folk inte knackar på. Sure, om det är så att vi inte känner varandra så är det ju inget jag förväntar mig heller.

Funderar på att aldrig mer hälsa på familjen, bara gå förbi som om jag inte sett dem.

Written by magnus

March 16, 2008 at 6:15 pm

Posted in Uncategorized

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nej, det är ett elände det där.
    Man får hålla igen lite .., jag har ju mina döttrar och sonen och inte trodde jag väl att Anders skulle läsa mammas blogg inte.

    Elisabet

    March 16, 2008 at 8:17 pm

  2. Jag känner igen det där lite. Men nu har syrran i alla fall börjat dyka upp då och då.

    Bert

    March 16, 2008 at 9:31 pm

  3. Elisabeth: Ja, nu har jag funderat pa om jag skrivit saker som jag inte vill att de ska veta eller inte. Nu galler det att passa sig.

    Bert:
    Det ar inte det att jag tvunget vill att de ska kommentera pa min blogg, men det hade varit ok om de sagt att de var har – forsta gangen.

    magnus

    March 17, 2008 at 8:53 am

  4. Tack och lov har inte min familj hittat till min blogg ännu. Tror jag. *gulp*

    Matildas fikarum

    March 17, 2008 at 9:24 am

  5. Nej nej, fortsatt att skriv massor av hemlisar.

    (Fast bara inte om mig)

    Lotta

    March 18, 2008 at 12:59 pm

  6. Lotta: Tror att jag BARA ska skriva om dig – hela tiden.

    magnus

    March 18, 2008 at 2:37 pm

  7. Hahaha .. jag är så glad att min störstasyster inte läser bloggar .. hon vet nog inte ens vad det är för nånting och i alla fall tycker hon att det är URFÅNIGT att hålla på med sånt.

    Kanske skulle man skriva vad man tycker och tänker om storasystrar …?

    Elisabet

    March 18, 2008 at 3:31 pm

  8. Elisabet: Ar det inte det du gor nu 🙂 ?

    magnus

    March 18, 2008 at 3:33 pm

  9. Jag har detta i åtanke mest för jämnan, vet att en del “smyg”läser min blogg.

    Eva

    March 18, 2008 at 7:56 pm

  10. Eva: Precis som du sager har jag det nu i atanke, det innebar att jag censurerar mig sjalv. Far forsoka att inte gora det. Som tur ar har jag en trevlig familj sa jag behover inte skriva skita om dem.

    Men det kan ju finnas andra….: )

    magnus

    March 19, 2008 at 8:33 am

  11. Ja man vet ju aldrig vem som smyger omkring här i bloggvärlden 🙂

    Eva

    March 19, 2008 at 8:06 pm


Leave a Reply

