AMSTERDAM

Mellan Amsterdam och Sverige är det många mil.

Förändring

with 10 comments

Inte bara har jag sagt upp mig, utan planer. Men jag har bytt blogg.

Är detta en försenad 30-årskris eller kanske en för tidig 40-års kris. Jag vet inte.

Men nu ska jag hänga här ett tag och se om jag kan lära mig hur Blogger funkar. Det verkar vara en bättre host om man vill ha bilder på sin blogg. De blir direkt större om man klickar osv.

Dessutom var det meningen att jag skulle skriva den bloggen tillsammans med en kompis som bor i Berlin. AMS är flygplatskoden för Amsterdam och TXl står för Tegel i Berlin. Men nu låter det mer som om jag var med på en bögsajt , bor i Amsterdam och skryter om min XL (I wish). Och så vill vi ju inte ha det.

Om det är någon som har tips på vad jag måste veta. Feel free.

Just det min gamla blog http://www.amstxl.blogs.se

Written by magnus

February 14, 2007 at 9:58 am

Posted in Uncategorized

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Trist nog så är det ganska ofta omöjligt att lägga till bilder i Blogger … Många (jag t.ex.) lägger därför bilderna på Flickr i stället. Annars är det mesta enkelt och smidigt i Blogger.

    Översättarhelena

    February 14, 2007 at 2:03 pm

  2. Hej, jaså du har flyttat, då ändrar jag väl i min länklista för jag vill ju inte missa något…

    Qi

    February 14, 2007 at 2:18 pm

  3. Ska du ta med dig hela bloggen hit?

    ab

    February 14, 2007 at 7:27 pm

  4. Ja, jag följer med. Även om jag inte kommenterar så ofta så läser jag…

    Tolken

    February 14, 2007 at 9:03 pm

  5. …bra att du flyttade bloggen, det förenklar för mig att skriva mina ev inlägg..:-):-)

    Sofia

    February 14, 2007 at 11:24 pm

  6. Kul! Nu måste jag lägga in din nya adress i mina bokmärken.

    Matildas fikarum

    February 15, 2007 at 10:15 am

  7. Jag har hört att man kan flytta över hela sin gamla blogg med några enkla knapptryckningar och undrar bara hur det i så fall går till.

    ab

    February 15, 2007 at 11:52 am

  8. Annika,

    aha, det har jag aldrig hört talas om. kanske värt att ta reda på.

    tack.

    Magnus

    February 15, 2007 at 1:17 pm

  9. ..japp helt rätt! jag är ” kroniskt lat”:-):-). Försöker bla alltid parkera bilen så nära jag bara kan det ställe jag ska till. Dvs klämmer in den där det igentligen inte fååår plats..osv..

    Sofia

    February 15, 2007 at 9:46 pm

  10. Grattis! Hoppas du blir nöjd. Själv har jag varig hos Blogger “alltid” och bara varit missnöjd ett par gånger. Nu kommer du in när de flesta svårigheterna rättats till, efter det att Blogger gjorts om i grunden.

    Så nu har jag ändrat din länk hos mig.

    bert

    February 16, 2007 at 8:47 am


Leave a Reply

